„[N]owatorskie” sposoby zapisu, języki wymyślane ku oryginalności itd., itp. – przegrywają z siłą działania zwykłego (zdania, słów zestawionych); […].

 Nameste Litlog

 

1.

 

to waż/

durszlak i samo gęste

ale też/

dużo płynów

 

ukośne szla/strza/

kre/d/o/na chodniku

anteny

 

 

1..

 

1/ tor idz/ na/syp/

2/ tor biegn/ wy/kop/

 

borowanie zęba

borowanie ziemi

 

było po/zio/

są zakrę/ o krzywiźnie

idealnie odpowia/de/we/lo/

 

po/raz 1 idz/ tą trasą

radz/ nie/wia/do/od/

kiedy

 

 

1…

 

UwU

uWu

∩ʍ∩

 

2 portu/ śpie/w/głoś/

uda/ t/waitsa

ale on też kogoś uda/ więc

wszytko w/po/rz/

 

 

1….

 

sądy doraźne

do spraw stóp/

 

skrócić go/

o sylabę

 

 

1…..

 

w bla/bo/ga/

przy/jaźni

li/ści/e

ści/ó/łka

grzyb/ni/a

jed/nad/dru/

jed/no/cze/re/śnie

nieśnię

 

 

1……

 

przyniósł mi obłęd krzysztonia

do przeczytonia

niy/

ja/

/czytam teraz konwickiega

/ajahłaska

Wykreślić nas? Zawierzyć połamanej gruszce w środku, wybrakowanej talii ksiąg? Zawierzyć na wnękę.
Studiowaliśmy, byliśmy uczniakami. Studiujemy, jesteśmy uczniakami. Pięć milimetrów.
 
Szymon